Saturday 21 January 2012

January 21/13 ( Sabtu )

JANUARY 21 2013 SABTU...
tarikh menjadikan aku manusia y hilang arah tuju..  Mengapa aku berkata begitu??
tarikh ni menandakan tamatnya cinta ku bt seorang insan y ku kenali selama 3 tahun ni..
Kini,dia sah menjady milik orng lain y di tentukan oleh mak serta abahnya..
Aku hanya mampu berpaut pada tali mimpi y tidak pernah mententeramkan hidup y sedang aku jalani sampai ke sa'at ni.
 Meski perasaan terkilan,sedih tu masih aku bawa ke malam2 aku ke hari ni, namun aku xpernah lekang berhenti mendoakn kebahagiaan bt dia..
wajahnya sering bermain dlm alunan kerinduan ni.. Namun adakah dia tahu ap y sedang ku alami pada sa'at ni.
 Madu y aku sangka mampu membuat aku terus ketagihkan manisan cintanya ternyata kini meninggalkan racun terhadap diri aku sendiry.
 Aku sedar aku tidak sekaya dia,tidak mempunyai harta y dpt memberikan kesenangan bt dirinya..
namun pantas kah cinta y selama ni aku usahakan,aku jaga, aku pelihara dirampas oleh insan y baru sehari dikenali melalui keluarganya..
 Hanya Dia y tahu ap y sedang ku alami sa'at ni.
Andai bisa ku hamparkn ke dalam blog ni ap y sedang kurasa & lupakan segalanya, sudah lama aku lakukan..
 Aku terasa sprti pepatah "Habis Madu Sepah Dibuang"
Terasa hina y teramat..
 Jika ni makna cinta, aku serik mendapatkannya bt kali kedua.. aku rela bersendirian bt seumur hidup aku di dunia ni.
 Meski saban hari y aku lalui asyik terbayang wajahnya, namun aku blajar menjauhkan diri darinya kerna tidak mahu merosakkn hubungannya dgn insan y lebih layak mendapatkan dirinya.
 Aku sgt syg padanya, Aku sgt cinta padanya.. Namun hati ni x sanggup melihat dirinya menangis kerna mengingati aku sedangkan dia sudah dimiliki..
 Bia aku sahaja mengalaminya, bia aku seorang berpegang pada janji2 & sumpah y aku pernah ikat bersama2 dgnnya.
Aku merelakan pemergiannya..

Pergilah engkau jauh dari hidup aku kerna kini engkau telah bebas terbang di alam cinta baru bersama dgn org y layakk mendapatkanya.
Aku kan setia menantimu meskipun engkau tidak pernah tau bahawa hidup ini y aku akan korbankn bt engkau y jauh di sana.

I LoV3 u FoR fOr3v3R  SuhAIlA RafIna ~   UntIlL My lAst Br3ath In thIZ wOrld
Ur b3LOv3r  :-  Amme (Mohamad Hilmie Bin Mohamad Nashir)

No comments:

Post a Comment